piątek, 3 maja 2013

Działka

Miało być o materiałach budowlanych, ale zapomniałem że nie przedstawiłem w ogóle naszej działki, a więc znajduje się ona przy drodze gminnej, posiada powierzchnię około 80 arów, na jej końcowej części znajduje  się zalesiony teren, przeważa na nim olszyna, działka jest dość wąska i bardzo długa, w kształcie prostokąta, teren spadkowy gdyż jest położona na górce, widać z daleka wieś położoną nie opodal oraz płynącą w dole Wisłę, teren nie jest dotykany przez powodzie, które często dokuczały w naszym regionie szczególnie w latach 1997 oraz 2010.

Materiały na dom jakie zakupiliśmy do tej pory:

Bloczek fundamentowy - 1600 szt ( miało być 800 ale poszedł czołem przez co zużycie zwiększyło się ale za to wyszła solidniejsza podmurówka.)

Drut 12 - 1 tona (z fundamentów zostało mniejsza połowa)

Drut 6 na jarzemka - 800kg (sporo mi zostało ale później też będzie potrzebny)

Pustak max wienerberger  42 palety x 90 szt

rury pcv na podmuchy do kominów







4 komentarze:

  1. Świetnym materiałem do budowy jest drewno. Domy drewniane są cieplejsze i tańsze. Zastanówcie się nad tym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również doskonale pamiętam jak stawialiśmy dom i nawet nie wiem kiedy cały ten etap się zakończył. Właśnie wtedy pierwszy raz przeczytałem o pompie głębinowej śrubowej https://www.dostudni.pl/glebinowe-pompy-srubowe-czym-sa-jakie-sa-ich-zalety-i-wady,b71.html i jestem przekonany, że jest to nadal bardzo ciekawe rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak już decydujemy się na budowę to bardzo dobrą praktyką jest również posiadanie kontaktu do hydraulika. Od siebie mogę na pewno polecić doskonałego fachowca z https://darek-hydraulik.pl/ i wiem, że wszelkie prace będą wykonane wzorowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak już nawet powyżej zostało napisane to faktycznie samo posiadanie fajnej działki jest na pewno ważne ale podczas budowy zdecydowanie warto jest zwrócić uwagę na wykonanie instalacji wodnej. Muszę dodać, że właśnie dlatego ja skorzystałam z usług hydraulika https://hydraulik.wroclaw.pl/instalacje-i-uslugi/ dla którego nie ma rzeczy niemożliwych.

    OdpowiedzUsuń