piątek, 27 września 2013

Fotorelacja z izolacji fundamentów

Witam wszystkich naszych czytelników, jest nam niezmiernie miło, ponieważ nasze poczynania ogląda coraz więcej osób. No więc pomalutku zbliżam się do końca ocieplania ścian fundamentowych, jednakże pogoda jest na tyle nieprzewidywalna, że ciężko doczekać końca prac, choć mam nadzieję że nastąpi to jak najszybciej, dziś z uwagi na opady i zbyt dużą wilgoć nie udało się nic zrobić, kiedy jest znów w miarę pogoda to nie ma czasu, ale mam nadzieję że zima jeszcze nie nadejdzie i wkrótce będzie już po wszystkim. Mało tego to etap dosypywania ścian fundamentowych uważam za zakończony sporo musiałem się przy tym napracować wkrótce mam zamiar zagęścić ziemię i ułożyć kanalizację, choć nie wiem czy w tym roku z tym ułożeniem się wyrobię. Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć.

3 komentarze:

  1. Po zdjęciach wygląda już obiecująco :)

    ---
    klik

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie jest to bardzo ważna kwestia gdyż może się okazać, że będzie nam stała woda i wtedy należy ją wypompowywać co chwilę. Dlatego ja również posiadam pompy wielostopniowe https://www.dostudni.pl/pompy-wielostopniowe,c102.html i jestem przekonany, że one się przydają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie takie prace są bardzo ważne i ja jeszcze jestem zdania, że również do kwestii wodnych warto jest wezwać zaufanego hydraulika. U mnie takimi procesami zajął się specjalista z http://hydraulik.wroclaw.pl/ i już wiem, że to była najlepsza opcja.

    OdpowiedzUsuń