piątek, 27 czerwca 2014

Elektryka w Sielance - zestawienie materiałów

 źródło obrazu: e-instalacje.pl
Witam, marzenia i plany zamieniamy w rzeczywistość, kolejny etap prac rozpoczęty, wczoraj zrobiłem małe pierwsze zakupy które pozwoliły rozpocząć pracę.

Korzystając z okazji polecam sklep internetowy w którym zakupiłem materiały w bardzo atrakcyjnych cenach http://www.sklep.el-mont.eu . A zdecydowanie przestrzegam przed zakupem materiałów w Castoramie która reklamuje się że nikomu nie da pobić swoich cen, istny śmiech, ceny z kosmosu, kabel za który płaciłem 1,67 u nich kosztuje ok. 2,50 po dodaniu dwóch pozycji włosy stanęły mi dęba, bo w wyżej wymienionym sklepie kupiłem znacznie taniej, czyli wszystko prawie za te 2 pierwsze kable hehe prócz telewizyjnego który miałem od znajomego . Ceny w sklepie w mojej miejscowości również się różniły o 230 zł, więc uważam że warto i polecam. Poniżej przedstawiam listę zakupów:

YDYp 3x1,5 mm2 - 200mb
YDYp 3x2,5 mm2 - 200mb
YDYp 4x1,5 mm2 - 100mb
Kabel telewizyjny   - 150 mb



Uchwyty do kabli 3x1,5 - 600szt
Uchwyty do kabli 3x2,5 - 600szt
Puszki płytkie fi 60 - 15 sztuk
Puszki głębokie fi 60 - 30 sztuk
Puszki łączeniowe głębokie - 25 sztuk
Tablica bezpieczników 4x12 podtynkowa
=====================================================================
Refresh list 12.07.2014 r
=====================================================================
Puszki łączeniowe - 24 sztuki
YDYp 3x2,5 - 50mb
YDYp 5x2,5 - 14mb
YDYp 2x1,5 - 20 mb
Skrętka komputerowa - 40 mb
Uchwyty na kabel - 4 op x 100 szt
Gips budowlany do osadzenia tablicy :P
===================================================================
Moduły do tablicy
======================================================================
FR30460 lub 40A - wyłącznik główny
zespolona kontrolka faz
S301B10 x 7 sztuk
S301B16A x 8 sztuk
S303B10A x 2 sztuk
S301B6A - przycisk dzwonek
\

53 komentarze:

  1. Witam.Moze pan napisac w jakim województwie buduje pan domek?

    OdpowiedzUsuń
  2. i ile kosztowała ta lista zakupów do elektryki??My z męzem równiez zakupilismy ten projekt tylko z garazem.pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, domek budujemy w województwie Świętokrzyskim, a jak do tej pory ta lista wyniosła Nas 1500zł dojdzie do tego jeszcze kabel ziemny 30mb i być może jeszcze czegoś zabraknie ale postaram się na bieżąco dopisywać tak żeby każdy budujący miał obraz tego etapu, sam dużo szukałem i nic nie mogłem znaleźć na ten temat :-))) Pozdrawiam i życzę intensywnej budowy :)) w razie jakichkolwiek pytań proszę pisać postaram się na wszystkie odpowiedzieć :)) A co do projektu który wybraliście na pewno nie będziecie żałować ja gdybym miał wybierać po raz kolejny na pewno wybrałbym Sielankę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy;) My jestesmy z woj małopolskiego.Może pan podac w jakiej miejscowosci dokładnie państwo budują swoja sielanke?? i czy byłaby możliwość obejrzenia domku na miejscu??Pozdrawiamy Dorota i Piotr.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze będziemy w kontakcie ale ze względu na prace myślę ze w grę wchodzi tylko któraś sobota.Jeszcze mam jedno pytanie na temat materiałów które gromadzimy, nie wiemy ile klinkieru na kominy trzeba kupić;) .mój e mail dorrix19@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. W porządku dajcie znać która sobota czy niedziela Wam pasuje wtedy ja też sprawdzę w grafiku, bo niestety w weekendy też pracuję. A co do klinkieru poszło nam 2 palety po 420 sztuk z tym że zostało mi około 120 cegiełek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ceny w sklepie w mojej miejscowości również się różniły o 230 zł, więc uważam że warto i polecam. Poniżej przedstawiam listę zakupów:

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydało mi się to porównanie, dzięki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się :) że na coś przydaje się ta strona wkrótce ją zaktualizuję żebyście mieli jeszcze więcej informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też właśnie się buduję i mam te same zagwostki, widzę że nie jestem sam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne porownanie, w ogole bardzo fajny wpis, zostane na dluzej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się :) zapraszam częściej, wkrótce zaktualizuję informacje i dodam kilka nowych wpisów z którymi specjalnie czekałem z uwagi na pewne okoliczności o których napisze później. Pozdrawiam i życzę wesołych świąt Wielkanocnych !!!! :---))))

    OdpowiedzUsuń
  14. nie mogę się doczekać bo blog jest bardzo ciekawie prowadzony :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super Kamil to czekamy na nowe wpisy, mam nadzieje ze swieta w porzadku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ciekawy wpis, pozdrawiam serdecznie i czekam na nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow naprawdę fajny blog, ciekawe kiedy pojawi się następny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  18. To fakt, też czekam na kolejny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  19. To fakt, w sklepach internetowych można kupić taniej niż w tradycyjnych.

    OdpowiedzUsuń
  20. haha - naprawdę błyskotliwy sposób, gratuluje kreatywności!

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie, wiele wymienionych rzeczy jest droższych w sklepach tradycyjnych.

    OdpowiedzUsuń
  22. Odkąd pamiętam to kupuje przez internet bo jest naprawde tanio. Więc szkoda wydawać pieniądze w normalnych sklepach.
    ____
    Biuro Warszawa
    Szeligowska 32c/Lok 50
    01-320 Warszawa
    Tel 507-140-431
    Email biuro@dab.waw.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Niektóre materiały faktycznie opłaca się bardziej kupić w sklepach online

    OdpowiedzUsuń
  24. To prawda. Ceny mogą być na prawdę różne. W sklepach internetowych jest przeważnie taniej

    OdpowiedzUsuń
  25. Niektóre materiały zdecydowanie różnią się cenowo w sklepach internetowych i stacjonarncyh

    OdpowiedzUsuń
  26. Od siebie dodam, że zawsze lepiej jest kupić porządne materiały niż na nich oszczędzać.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja wszystkie przyrządy i materiały elektryczne kupuję w sprawdzony elktromarkecie

    OdpowiedzUsuń
  28. Ceny materiałów mogą zasadniczo różnić się od siebie w kilku miejscach. Ja zamawiam wszystko przez internet. Wychodzi taniej.

    OdpowiedzUsuń
  29. Odnośnie Castoramy, to nigdy nie zwracam uwagi na chwytliwe hasła reklamowe. Jedynie faktyczna cena jest w stanie skłonić mnie do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny artykuł bardzo ! ;) super porady, z góry dzięki za wpis

    OdpowiedzUsuń
  31. Koszty materiałów mogą się zasadniczo różnić. Ja zawsze staram znaleźć się odpowiednie ceny w porównywarkach cenowych jak Ceneo.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja ogólnie elektrykę kupuję w sklepach online, bo przeważnie jest taniej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiesz co, masz rację z tym że online jest taniej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazwyczaj w sklepach internetowych jest taniej. Poza tym można znaleźć w nich większy wybór produktów.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeżeli chodzi o reklamy takie jak ma np. Castorama, to nie mają one na mnie żadnego wpływu jeżeli chodzi o decyzję zakupową.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dokładnie w sklepach internetowych są aktualnie najkorzystniejsze oferty

    OdpowiedzUsuń
  37. Podzielam zdanie kolegi. Ceny w sklepach online przeważnie są bardzo atrakcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie dość, że ceny atrakcyjne to jeszcze można spotkać wiele ciekawych promocji !

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo przydało mi się to porównanie. Właśnie się buduję i miałem odnośnie tego trochę pytań

    OdpowiedzUsuń
  40. Przy tworzeniu instalacji elektrycznej w moim domu dużym problemem było znalezienie odpowiednich części, tak, aby wszystko pasowało i przy okazji ładnie wyglądało. Pomocna była współpraca z hurtownią dlaelektrykow. Tu macie odsyłacz do strony, może też skorzystacie https://dlaelektrykow.pl/203-perforowane. Mają gigantyczny asortyment, więc na pewno całą instalacje w domu da się zrobić z pomocą ich sklepu

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja na pewno jeszcze zamontowałbym już skrzynkę elektryczną https://interblue.pl/skrzynki-elektryczne,c,55 gdyż bez niej to nie ma prawa istnieć żadna instalacja elektryczna. W końcu całość zaczyna się właśnie od takiej skrzynki elektrycznej.

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak najbardziej takie zestawienie materiałowe może się przydać. W końcu gdy projektujemy i wykonujemy instalacje https://www.uponor.pl/pl-pl/instalacje/ to musi być ona zrobiona z jak najlepszych materiałów. Chyba, że ktoś ma zamiar w przyszłości dokonywać częstych robót.

    OdpowiedzUsuń
  43. Do tego typu materiałów zaliczyłbym jeszcze jakieś specjalne zabezpieczenia przewodów elektrycznych, które mogą być narażone na przerwanie. Na większych przestrzeniach takimi zabezpieczeniami są np. najazdy kablowe https://powerrubber.com/najazdy-kablowe-w-warszawie/, które skutecznie chronią przewody ciągnące się po podłożu. Uszkodzony kabel jest nie tylko zagrożeniem dla poprawnego działania sprzętu ale też dla ludzi znajdujących się w jego pobliżu.

    OdpowiedzUsuń
  44. Super zestawienie! Bardzo przydatne szczególnie dla osób planujących takie instalacje.

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszelkie instalacje są bardzo ważne. Wtedy musimy mniej więcej wiedzieć co będzie znajdować się w danym miejscu

    OdpowiedzUsuń
  46. Ogólnie sama instalacja elektryczna jest bardzo ważnym elementem każdego domu. Ja również jestem zdania, że warto w dzisiejszych czasach stawiać na fotowoltaikę. Sam zdecydowałem się na jej montaż przez https://olsztynskieokna.eu/fotowoltaika-elk.html i muszę przyznać, że sprawdza się ona znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ciekawe rozpisanie wszystkiego co było potrzebne i moim zdaniem może się to przydać innym osobom. Ja także jak budowałem dom to od razu przemyślałem opcję instalacji fotowoltaicznej. Moim zdaniem firma http://inovativ.pl/ wykonała ją bardzo szczegółowo i jak najbardziej jestem w stanie ją każdemu polecić.

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ciekawie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  50. Z pewnością sama instalacja elektryczna jest niezwykle ważna, ale moim zdaniem również istotne jest to ile płacimy za prąd. Ja zdecydowałem się na ofertę firmy https://poprostuenergia.pl/prad-dla-firmy/ i również u siebie w firmie płacę niższe rachunki.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja również jestem zdania, że bardzo fajnym pomysłem jest na pewno skorzystanie z instalacji fotowoltaicznej. Jak dla mnie jest to niezwykle ważna kwestia. Dlatego polecam każdemu przeczytanie wpisu http://www.eurogarden.pl/jakie-sa-korzysci-z-instalacji-fotowoltaicznej/ gdzie zostały opisane zalety z posiadania fotowoltaiki.

    OdpowiedzUsuń
  52. Na dobrą sprawę sama instalacja elektryczna jest niezwykle ważna i ja jestem zdania, że również fajnie jest mieć zaufanego elektryka. W moim przypadku ja postawiłam na fachowców z http://elektryk-wroclaw.pl/ i teraz już wiem, że mogę ich każdemu polecić.

    OdpowiedzUsuń
  53. Kiedy chodzi o sam kwestie związane z elektryką to ja również staram się w głównej mierze takie prace zlecać na zewnątrz. Teraz już dokładnie wiem, że elektryk z firmy http://www.elektryk.i-wroclaw.pl/ zna się na takich działaniach bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń