niedziela, 19 stycznia 2014

Niezniszczalne kółko do taczki

Witam, ostatnio czekając na zimę postanowiłem spalić odrobinę kalorii po świętach i wziąłem się za równianie działki bez użycia i wydawania pieniędzy na spych, zadanie polegało na przewożeniu ziemi z małego wzniesienia w dół działki gdzie ziemi było za mało. Ale przebiłem kółko od taczek już w pierwszy dzień co bardzo mnie zniechęciło, przeglądając dziś internet trafiłem na bardzo ciekawy filmik który może z powodzeniem zastąpić chińskie opony dętkowe ze sklepów budowlanych, ja za swoje kompletne kółko płaciłem 28 zł ale do końca równania jeszcze sporo mi zostało, teraz kiedy przebiję koło zrobię tak jak na tym filmiku hehe, nie wiem czy to dobre rozwiązanie zawsze można włożyć kółko metalowe hehe  no ale ludzka pomysłowość nie zna granic :))   Zachęcam do obejrzenia naprawdę warto :))) Swoją drogą już nie ma w PL porządnych taczek czy kółek wszystko zalewa tandetny towar nie adekwatny do ceny. Stare taczki były robione z blachy 4 czy 5 mają 25 lat i są niezniszczalne mimo takiego czasu sporo stały na dworze i nic im nie jest, a moje z marketu budowlanego wytrzymały tylko budowę beczki, no ale pospawałem je i wzmocniłem i na razie jest ok. Polecam ten filmik jeśli wkurza Cię ciągłe klejenie bądź kupowanie kółek. :--)))) Chyba te opony też są dziadowskie, podejrzewam że szybko się przetrą i taka opona też długo nie wytrzyma, ale zakładając że jest sobota po godzinie 14 a sklepy w okolicy pozamykane można się tak na pewno ratować by nie stracić reszty dnia na zaplanowane prace :-))

1 komentarze: