czwartek, 30 czerwca 2016

Sypialnia

Był pokój Zuzi teraz przyszedł czas na sypialnie moją i żony, kolor szary bardzo przypadł nam do gustu i zastanawiam się czy nie pomalować tak samo korytarzy i salonu, ale to jeszcze czas pokaże :) W tym pokoju miałem trochę niespodzianek, mianowicie po gruntowaniu miałem sporo nadkładania szpachli, czas mnie gonił więc wziąłem się za malowanie, na moje nie szczęście w jednym miejscu nie wyschnięta gładź odleciała razem z farbą, musiałem na drugi dzień do szpachlować przeczekałem do wieczora i pomalowałem, a mogłem sobie tego zaoszczędzić, ale jak mówi stare mądre przysłowie gdzie się człowiek śpieszy tam się diabeł cieszy :) i dałem mu tą satysfakcję ale nie na długo :)

5 komentarze:

  1. Kamilu, Kamilu i jak tam postęy u Ciebie jakieś bo od czerwca wcale nie ma wpisów :-(. Mam nadziję że wszystko u Was ok i tylko brak czasu nie pozwala na uzupełnianie bloga :-). Pozdrawiam serdecznie. Smok 2000

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, od października już mieszkamy w domu, stąd brak czasu na dodawanie nowych newsów, nadmiar obowiązków :) co prawda nie mamy jeszcze wszystkiego ale mieszkamy, na wiosnę planujemy elewację ponieważ spalanie mega bez ocieplenia :) postaram się nadrobić zaległości :) Również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To przynajmniej zdjęcia wrzucaj/cie - please :-), to będzie tak jakbyscie byli z nami :-).
    Sielankowicz

    OdpowiedzUsuń